20
Oct
12

Ahir de nou vaig estar al meu poble, a Sellent…

Ahir de nou vaig estar al meu poble, a Sellent, ahir de nou per acomiadar una persona apreciada,a un amic, a unveí, a Rafael Martí.
Últimament és un dels motius més habituals pels que torneal meu poble, l’acomiadarpersones estimades, i ahir, com altresvegades, vaig veure a la meva gent,la gent que forma part dels meus records,a gent que he estimat i estime , als meus amics, als seus pares, als seus fills , i com no també, en el comiat del dol, al camp sant, aprofite ivisito a tantagent que ja no hi és.
Cada vegada que això passa, un s’adona de tot i com estima les seues arrels i els seus orígens, que mai, per lluny que estiguem o per temps passat,se’ns oblida d’onsom i d’onvenim, un s’adona de que estima el seupoble i la seua gent, i de tot el troba a faltar.
Ahir de nouvaig estar al meu poble, el meu poble Sellent,i de nou em vaig sentir orgullós d’on sóc, d’aquestpoble, que encara que sempre que ho dic,he d’explicar el prop que està de Xàtiva, d’aquestpoble, del meu poble, el meu poble Sellent.

Fermí Pérez i Peris

Un de Sellent, fill y net dels Fermín els “Secretaris” i Angelita, net de Juan “El manso” i Tremeda, fill de Lola.


0 Responses to “Ahir de nou vaig estar al meu poble, a Sellent…”



  1. Dejar un comentario

Responder

Información Comarcas Centrales

Encuesta

Entradas del mes

octubre 2012
L M X J V S D
« Sep   Nov »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Archivos

Sellent viu

noticias levante emv


